
El Fenómeno, bugünlerde Corinthians forması giyiyor takımıyla çıktığı 2. maçında siftahı yaptı...
32 yaşında ama onun olduğu yerde umut olmaması enteresan olurdu... Kaçla çarptıysam neyle topladıysam Sinan Engin hesabı yapıp bi Güiza çıkaramadım bu adamdan!
Ronaldinho daha reşit olmamıştı ''El Fenómeno'' San Siro'da flip-flap yapıyorken! Feda olsun ilk post ona. Ronaldinho da akıllı olsun!
hoşgelmişsin.
YanıtlaSil