
Galatasaray'a transferi şüphesiz her futbol severi mutlu etmiştir, ilk geldiğinde kariyerli, çok yönlü oyuncu diye lanse edildi nitekim öyleydi de ama olmadı Galatasaray onda umduğunu bulamadı. 6 milyon €'ya Zenit'e imza attığı haberini geçti ajanslar, her nekadar resmi açıklama yapılmasa da Meira artık Rus takımında diyebiliriz. Eğer ki bahsedilen rakam doğruysa bana göre Galatasaray büyük bir iş başarmıştır, tabi defansında bu kadar eksiği varken bu transfer ne derece doğru tartışılır. En azından resimdeki diğer ''futbolcu'' kadar seviyesiz olmadı gidişi! Hayırlı(sı) olsun...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder